Reklamace a vrácení zboží

Uplatnění reklamace

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

V případě, že je nutnost produkt reklamovat, produkt zašlete na adresu Homyle 63, Boharyně, 503 15. Vaše reklamace bude řádně prozkoumána a v případě uznání reklamace, budou vráceny finanční prostředky případně produkt vyměněn.


Jak postupovat při reklamaci

  1. Vyplňte reklamační formulář, (zde) ve kterém pečlivě popište závadu.
  2. Zašlete produkt prostřednictvím dopravy na adresu Homyle 63, Boharyně, 503 15.
  3. O přijetí zboží do reklamace vás budeme informovat e-mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.

Reklamační list

Řádně vyplněný formulář nám zašlete zpět.

Vrácení zboží

Zakoupili jste produkt který jste nechtěli, nebo máte jiný důvod pro vrácení? Vy, jako spotřebitel máte nárok do 14 dní produkt vrátit bez udání důvodu. 


Podmínky pro vrácení zboží:

Produkt musí být neotevřený nebo jiným způsobem nepoškozený. Zboží by mělo být schopné dalšího prodeje.

Produkt případně fomulář o odstoupení od kupní smlouvy musíme mít buď fyzicky případně elektronicky podán nejpozději do 14 dní od převzetí zásilky, následný pokus o vrácení již nemusí být uznán.

Při vrácení zboží do 14 dní hradí dopravu zákazník a není proplácena.

Dle Vámi zvoleného řešení vrácení tzn. výměna produktu případně vrácení finančních prostředků máme stejně jako Vy 14 dní na provedení úkonu.

Formulář odstoupení od kupní smlouvy

Řádně vyplněný formulář nám zašlete zpět.